Polpak

poniedziałek, 6 lutego 2017

Plan recenzji - luty 2017 r.



Czas wakacji szybko minął. Czas zabrać się za recenzje czekających sprzętów. Cześć testów udało mi się przeprowadzić na wyjeździe, więc w miarę szybko je opublikuję. Pozostałe będę sukcesywnie umieszczać. W lutym zapowiada się kilka nowości sprzętowych. Ale po kolei.

1. Jako pierwszy opublikuję test japońskich słuchawek bezprzewodowych Pioneer SE-MS7BT (zapowiedź TUTAJ) wykorzystujących technologię Bluetooth. Przetestowałem je bardzo dokładnie.




2. Zaraz potem mam zamiar umieścić recenzję premierowego szkockiego wzmacniacza słuchawkowego i przetwornika cyfrowo-analogowego RHA DACAMP L1 (zobacz zapowiedź TUTAJ). Kapitalne urządzenie!




3. W kolejce czekają następne słuchawki. To HiFiMan Edition S (czytaj zapowiedź TUTAJ) z dynamicznymi przetwornikami. Mogą być używane w trybie zamkniętym lub otwartym, bo muszle wyposażone są w specjalne nakładki. 




4. Potem przyjdzie pora na recenzję wkładki gramofonowej Ortofon Cadenza Bronze typu MC (anons TUTAJ). Odsłuchiwałem ją jeszcze w styczniu przy okazji testu gramofonu Shape of Sound Skalar (czytaj test TUTAJ), ale nie zdążyłem napisać recenzji.




5. Białostocki dystrybutor i producent Rafko na luty zapowiada dostawę premierowych kolumn głośnikowych Melodika BL40 MKII (czytaj TUTAJ). Ciekawe jak grają kolejne edycje bardzo popularnych Melodika BL 40 MKII?



6. Z kolei gorlicki producent przewodów audio Audiomica Laboratory w lutym ma przesłać set nowych kabli Excellence Amber dostosowanych do systemu Polskiego Klastra Audio #Dream Reference (czytaj TUTAJ).



7. W międzyczasie planuję przeprowadzić odsłuchy i test nowego gramofonu Lenco L-91 z wkładką Audio-Technica AT-95E (zobacz anons TUTAJ). Miałem uczynić to w styczniu, ale patrz pkt. 4.




Taki jest plan minimum, a co będzie w rzeczywistości - czas pokaże. Zapraszam do lutowej lektury Stereo i Kolorowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz będzie oczekiwać na moderację